Давайте розберемося чому Європейці здають на шрот своїх двоколісних друзів.
1. Купивши новий велосипед старий викидають.

2. Пробиті шини

3. Валяється в гаражі

4. Дрібні поломки

5. Двохпідвісні велосипеди мають таку хворобу як люфти на втулках де з'єднуються дві половинки рами

6. Працівники велопарковок віддають на шрот за не оплату

Тепер поговоримо як вибрати бу велосипед
1. Підібрати під свій зріст
2. Оглянути раму на наявність пошкоджень лако фарбового покриття (там де є пошкодження ретельно оглянути прилеглі запчастини)
3. Алюмінієву раму ретельно оглянути на наявність тріщин (в районі рульової, амортизаторів та з'єднань)
4. Втулки амортизаторів передньої вилки часто зношені, щоб перевірити потрібно натиснути передній тормоз та порухати велосипед в перед, назад, натиснути вниз, вверх коли вилка розбита ви відчуєте люфт або взагалі амортизатор заклинений
5. Двох підвісні велосипеди мають таку хворобу як люфти на втулках де з'єднуються дві половинки рами
6. Зношені запчастини такі як задні та передні зірки потрібно оглянути, щоб зубці не були обламані та мали незначну виробітку
7. Порухати колеса, рульову та шатуни там де педалі щоб набуло люфтів, якщо маленькі люфти присутні тоді ще можна підтягнути відповідним ключиком та відрегулювати
8. Практично у всіх бу велосипедах присутні вісімки на колесах їх можна виправити підтягнувши шпиці ключиком
9. Якщо в колесі сосок тоненький значить камера старого зразка її краще замінити на нового в якої сосок такий самий як в автомобіля (старі ніпеля дуже часто пропускають)
10. Покришки потрібно оглянути на наявність дефектів, тріщин, прорізи. Якщо шина має незначні тріщини ще можна 1 - 2 сезони поїздити
11. Підняти заднє колесо та покрутити педалями, щоб перевірити чи перемикаються передачі
12. Перевірити тормоза
13. Якщо на велосипеді є ліхтарик та динамка потрібно перевірити чи працюють (зазвичай не працюють потрібно просто під'єднати провода)
14. Не купуйте велосипед той, що вам не подобається
15. Після купівлі перевірте чи затягнуті добре педалі, колеса, тормозні тросики і колодки
16. Підкачайте колеса якщо потрібно
Якщо Ви купили вживаний велосипед змастіть підшипники літолом а цепку автомобільним маслом.
Європейські виробники дають гарантію 5 років на нові велосипеди, на вживаних роверах є наклейка "5 years" та наклейки про проходження технічного огляду.
Приблизна вага вживаного велосипеда 16 кг. алюмінієвий велосипед буде легший від стального на 1 - 2 кг. дуже великої різниці немає, але алюмінієва рама більш схильна до тріщин і щоб заварити потрібно аргону сварку.
Запчастин до велосипедів в Україні є багато починаючи від китайських (дешевих та дорогих якісних) до європейських дорогих.
Що саме більше зношується в велосипеді?
1. Шини (нові від 100 грн)
2. Тросики ( нові від 2 грн)
3. Тормозні колодки (нові від 10 грн)
4. Камери (нові від 30 грн)
5. Цепка ( нова від 50 грн)
6. Задні зірки (нові від 100 грн)
7. Каретка (нові підшипники від 10 грн.)
Як правильно ставити на місце колесо? якщо ви пробили камеру чи зняли колесо через якусь причину, щоб поставити його на місце і потім не регулювати тормозні колодки: поставте колесо на місце гайки повністю не затягуйте причепіть тормозний тросик та натисніть на тормоз, таким чином колесо зафіксується по центру і можна спокійно закрутити колесо, після цього ваші колодки будуть мати одинакові зазори між ободом і не будуть терти з одної або з другої сторони.
Бувають типи автоматичних перемикачів що стоять на кермі, після довгого простою в середині манетки є 2-ва зубчика на пружині вони закисають і ви не можете перемикати передачі, щоб від ремонтувати потрібно зняти пластмасовий корпус, побризкати ведеш кою зубчики та взяти тоненьку викрутку і розрухати ті зубчики. Після такої процедури ви зможете нормально перемикати передачі.