Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
я раніше писав про те що "раптом піднялись оберти хх" це і була адаптація хх. якщо адаптувався дпдз,то після цього одразу адаптуєтся хх. під час адаптації хх оберти піднімаются максимально, і потім плавно знижуются.
адаптація хх може налякати до срачки... раптом як газне. коли ти під капотом щось робиш... я тоді винтик дроселя крутнув. дпдз зменшив свій ацп і спричинив адаптацію.
адаптація хх може налякати до срачки... раптом як газне. коли ти під капотом щось робиш... я тоді винтик дроселя крутнув. дпдз зменшив свій ацп і спричинив адаптацію.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Підключив в комплектації "адаптація розхода повітря" що воно дає не знаю.
Ну що зробив тест з двома датчиками ДМРВ Сіменс 20.3855 10
1) ДМРВ що мав показники ацп 0,8 вольт
при такому СО працює двигун нормально але розхід повітря 17-18 кг
Замітив коли крутиш СО розхід повітря зменшується до норми
2) ДМРВ що мав показники ацп 0,6 вольт
при такому СО двигун на хх хоче заглохнути і ним трясе
Якщо змінити СО тоді добре працює і розхід повітря приходить в норму 13 - 15 кг
тобто потрібно СО давати в +
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
ну да, суміш пального 14.7до1 буде розраховуватись в будь-якому випадку, поки не вийде за рамки калібровки, тоді вискочить помилка дмрв .. якби все було відкатано на заводі як треба,то на аварійному режимі машина працювала би як треба без половини датчиків.... і хх то одне, а в роботі то інше..
можна взагалі без дмрв- тільки по обертам і дпдз.. але без ДАД то гірше а ні ж карбюратор.
і ще незабувай що це ЕБУ Е2 ...він в свої природі працює по ДК. Я впевнений що на заводах ніхто нічого невідкатує і некалібрує.. по заводу вся надія на ДК і адаптацію -звідце й розхід пального.
можна взагалі без дмрв- тільки по обертам і дпдз.. але без ДАД то гірше а ні ж карбюратор.
і ще незабувай що це ЕБУ Е2 ...він в свої природі працює по ДК. Я впевнений що на заводах ніхто нічого невідкатує і некалібрує.. по заводу вся надія на ДК і адаптацію -звідце й розхід пального.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
цікаво чи працює:
10 пін (єбу81пін)
"Выход сигнала расхода топлива на маршрутный компьютер. На входе сигнала расхода топлива маршрутного компьютера имеется резистор, подключенный к напряжению бортсети автомобиля (клеммы "15" выключателя зажигания). Активный уровень сигнала — низкий, не более 1 В. Частота следования импульсов определяется текущим расходом топлива — 16000 импульсов на 1 л подаваемого в двигатель топлива. Длительность активного уровня сигнала равна 0,9 мс."
10 пін (єбу81пін)
"Выход сигнала расхода топлива на маршрутный компьютер. На входе сигнала расхода топлива маршрутного компьютера имеется резистор, подключенный к напряжению бортсети автомобиля (клеммы "15" выключателя зажигания). Активный уровень сигнала — низкий, не более 1 В. Частота следования импульсов определяется текущим расходом топлива — 16000 импульсов на 1 л подаваемого в двигатель топлива. Длительность активного уровня сигнала равна 0,9 мс."
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Прийшла ідея.
Хочу виставити СО по датчику кисню за допомогою тестера.
Знайшов на одному англійському сайті показники. Треба пробувати.
ще інформація по типу пального
Схема датчика змз 405 провода
Ну і ГБО можна виставити.
Потрібно позичити ДК або купити.
Хочу виставити СО по датчику кисню за допомогою тестера.
Знайшов на одному англійському сайті показники. Треба пробувати.
ще інформація по типу пального
Схема датчика змз 405 провода
Ну і ГБО можна виставити.
Потрібно позичити ДК або купити.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
штатный просто підключи... він показує все що треба.
друге діло що в деяких прошивках двигун працює тільки по ДК (СО прописане не відомо де).
я налаштовува по ДК прошивки без ДК ! ...але смисл прошивки без ДК якщо є ДК ?!?!
друге діло що в деяких прошивках двигун працює тільки по ДК (СО прописане не відомо де).
я налаштовува по ДК прошивки без ДК ! ...але смисл прошивки без ДК якщо є ДК ?!?!
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
двух режимка ...1_3 підміняє покази лямбди, на другому режимі- ставе 0.333v
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
значить можна резистор підключити, крутити СО отверткою .
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Прийшла мені така ідея коли побачив ось такий аналізатор со
Анализатор выхлопных газов STAG AFR
Зробити ось таку трубку щоб можна було аналізувати на різних авто (карбюраторних та гбо 2)
Вимірювати показники хочу звичайним тестером.
Анализатор выхлопных газов STAG AFR
Зробити ось таку трубку щоб можна було аналізувати на різних авто (карбюраторних та гбо 2)
Вимірювати показники хочу звичайним тестером.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Штатний лямбда зонд ДК для змз 405 вже знайшов у знакомого моториста через тиждень буде в мене.
Отвір для нього є (там заглушка) тільки по ньому за допомогую мультиметра потрібно буде виставити со в програмі автотестер 3.
Що мені покаже мультиметр це вже буде видно.