Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
допустив я помилку... базова стандартна прошивка.. відключає циліндри при пропусках запалення(береже каталізатор) через це неможливо відкалібрувати гбо4.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
зате на базовій прошивці параметри на бензині цікаві:
рхх 70
розход палива 1л/год
розход повітря 14.5кг
час форсунок 3.8 мс
підстроює хх, СО,
рівняє роботу циліндрів окремо всі 4.
один мінус !!! при роботі на газу (гбо4) відключає один циліндр . вдалося в ручну відкалібрувати, але при тривалій роботі на хх відключає один циліндр.. мабуть неподобаются газові форсунки. чи хз.. помилки - пропуски запалення по циліндрам.
рхх 70
розход палива 1л/год
розход повітря 14.5кг
час форсунок 3.8 мс
підстроює хх, СО,
рівняє роботу циліндрів окремо всі 4.
один мінус !!! при роботі на газу (гбо4) відключає один циліндр . вдалося в ручну відкалібрувати, але при тривалій роботі на хх відключає один циліндр.. мабуть неподобаются газові форсунки. чи хз.. помилки - пропуски запалення по циліндрам.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Я вчора ставив свою прошивку на СобольКолінвал писав: ↑04 травня 2022 21:30 зате на базовій прошивці параметри на бензині цікаві:
рхх 70
розход палива 1л/год
розход повітря 14.5кг
час форсунок 3.8 мс
підстроює хх, СО,
рівняє роботу циліндрів окремо всі 4.
один мінус !!! при роботі на газу (гбо4) відключає один циліндр . вдалося в ручну відкалібрувати, але при тривалій роботі на хх відключає один циліндр.. мабуть неподобаются газові форсунки. чи хз.. помилки - пропуски запалення по циліндрам.
змз 405
Клієнт жалівся, що машина на бензині:
- погано розганяється
- багато їсть бензини
- Великий розхід газу (гбо2)
-----------------------
розход палива 1,1 - 1,2 л/год
розход повітря 13 - 14кг
ці параметри з моєю прошивкою показали на Соболі
-------------------------------------
Но виявилося що в нього стояла двохрежимка. Це вже Я потім догнав бо після прошивки вийшла помилка датчика воздуха (поганий сигнал). І ще перед тим як прошивати дивився чи є емулятор форсунок ну тут мене заговорили і я забув детально все оглянути.
Тепер прийдеться писати нову прошивку.
Проблема в тому, що в нього двухрежимка не заводська а вже пиляна там на бензині дуже раннє запалювання а на газу УОЗ під газ метан. (клієнт говорив, що ніхто не хотів з цією прошивкою зв'язуватися тобто щось переробити перепрошити).
В цій комплектаціїї відключались форсунки, бензонасос і лямда.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
так, я теж взяв за базову спочатку стандартну... вона постійно адаптуєтся. для гбо4 казалось-би ідеальний варіант, але щось йде не так.
зараз роблю на базі "...1_3с ".. навіть автокалібровка форсунок гбо пройшла !... тепер треба налаштувати кути на газу!
де взяти кути для пропану Ти наче писав..можна докладніше ?
зараз роблю на базі "...1_3с ".. навіть автокалібровка форсунок гбо пройшла !... тепер треба налаштувати кути на газу!
де взяти кути для пропану Ти наче писав..можна докладніше ?
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Думав думав тай вирішив уоз для другого режиму взяти такий самий як на бензин.
Беру звідси
Вставляю сюда
Тобто беру УОЗ без галочки (Работа с датчиком кислорода)
Вставляю вже з галочкою (Работа с датчиком кислорода)
Короче бензиновий уоз вставляю в газовий уоз потім корегую цілу строку циклом наповнення
Дивлюсь тут що вийшло
Коли газовий уоз заповню почну корегувати
Хочу, щоб уоз на газу був похожий до бензинового тільки гр збільшу.
Всі параметри ввожу зі стокових прошивок.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
а я просто опустив всі разом.. хз треба катати... залив ...1_3, завів на бензині, ричить у впускний, і признак детонації.. октанкоректором ДОБАВИВ 12 .. наче норм... якось все не вкладается в логіку з цею прошивкою.. насос відключає.
ще чогось неможу СО налаштувати.. чи воно само там корегуется.. чи що за хрінь. (на стандартній все регулювалось). постійно пише НАСТРОЙКА ТОПЛІВОПОДАЧІ і ЗБАГАЧЕННЯ ПО ДАТЧИКУ КИСЛОРОДУ..
розхід повітря 12-14кг
вприск 3.9 - 4мс
розхід 1.1-1.3
чим довше працює на ХХ тим менший розход.. але коли газнув і скинув, то не одразу стабільний розхід ..плавно зменшуется з 1.4 і до 1 л/год.
ще чогось неможу СО налаштувати.. чи воно само там корегуется.. чи що за хрінь. (на стандартній все регулювалось). постійно пише НАСТРОЙКА ТОПЛІВОПОДАЧІ і ЗБАГАЧЕННЯ ПО ДАТЧИКУ КИСЛОРОДУ..
розхід повітря 12-14кг
вприск 3.9 - 4мс
розхід 1.1-1.3
чим довше працює на ХХ тим менший розход.. але коли газнув і скинув, то не одразу стабільний розхід ..плавно зменшуется з 1.4 і до 1 л/год.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
А ще думаю як ефективно та правильно зробити уоз під газ пропан.
Хочу щоб карта запалювання відповідала цій
Хочу щоб карта запалювання відповідала цій
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
цей графік 80х років... і він для трамбльора.. уоз треба тільки відкатувати. я колись в мікас7 його ззаливав! нічого путнього невийшло!
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Поставив я свою двохрежимку на Соболя. Помилка датчика повітря пропала а на газу ця помилка появляється.
В того Соболя по проводці повний капець.
В того Соболя по проводці повний капець.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
в редакторі (1версія):
ФАЙЛ > убрати галочку з ПОКАЗЫВАТЬ ОШЫБКУ ПО ДТВ ПРИ РАБОТЕ НА ГАЗУ !
ФАЙЛ > убрати галочку з ПОКАЗЫВАТЬ ОШЫБКУ ПО ДТВ ПРИ РАБОТЕ НА ГАЗУ !