Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
значить заливаем двух режимку.( соатэ 31.3763000-10)
для роботи 2 режиму просто від"єднуєм датчит температури в ДМРВ(ріжим дріт N1 (білий з рожевою полоскою). бензонасос і форсунки відключаются для гбо2 !,
для гбо4 насос відключается а форсунки НІ !!.
для переходу на бензин під"єднуєм датчик назад і все.
так краще це робити за допомогою реле. але я просто тестував, скручував дроти вручну.
існує 7 варіантів прошивок під ГБО залежно від покоління та комплектації.
що до прошивки ...1.1 гбо2 на якій я все тестував; насос дійсно відключается ! форсунок в мене й так небуло!. кути занадто високі!! на хх 22градуси, газнеш то скачуть аж до 50 градусів! я октанкоректором скинув -5 (це максимум) то на хх стало 18.. але цього всеодно замало ! там всі кути неправельні.
зараз я вже встановив інжектор і почав встановлювати гбо4. то далі буду налаштовувати інші прошивки. діло в тому що гбо4 працює за рахунок штатного вприску.. тобто бере сигнал форсунки і помножує його на задану величину (порція газу=порції бензину) так виходить що двигун працюе в штатному режимі ніби на бензині. лямбда в мому випадку критично важливий датчик!
для роботи 2 режиму просто від"єднуєм датчит температури в ДМРВ(ріжим дріт N1 (білий з рожевою полоскою). бензонасос і форсунки відключаются для гбо2 !,
для гбо4 насос відключается а форсунки НІ !!.
для переходу на бензин під"єднуєм датчик назад і все.
так краще це робити за допомогою реле. але я просто тестував, скручував дроти вручну.
існує 7 варіантів прошивок під ГБО залежно від покоління та комплектації.
що до прошивки ...1.1 гбо2 на якій я все тестував; насос дійсно відключается ! форсунок в мене й так небуло!. кути занадто високі!! на хх 22градуси, газнеш то скачуть аж до 50 градусів! я октанкоректором скинув -5 (це максимум) то на хх стало 18.. але цього всеодно замало ! там всі кути неправельні.
зараз я вже встановив інжектор і почав встановлювати гбо4. то далі буду налаштовувати інші прошивки. діло в тому що гбо4 працює за рахунок штатного вприску.. тобто бере сигнал форсунки і помножує його на задану величину (порція газу=порції бензину) так виходить що двигун працюе в штатному режимі ніби на бензині. лямбда в мому випадку критично важливий датчик!
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
за базову думаю використати ..1_3 або ..1_5с налаштую на бензині а потім гбо кути запалення. а можливо стокову накатаю та й все. в мене дмрв забирає трохи часу пока перебиваю вручну.. думаю можна спробувати хекс редактором. було б скоріше переносити калібровки.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Прийшла така думка про ДМРВ.
Якщо взяти вбитий ДМРВ який завишає показники кг\год визначити при діагностиці на машині на скільки він завишає і в прошивці зменшити показник на певні %. В мене є 1 чи 2 ДМРВ що завишають ось і думаю чи щось з цього вийде.
Якщо взяти вбитий ДМРВ який завишає показники кг\год визначити при діагностиці на машині на скільки він завишає і в прошивці зменшити показник на певні %. В мене є 1 чи 2 ДМРВ що завишають ось і думаю чи щось з цього вийде.
- Зменшити тарировку датчика на декілька %.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Знайшов точні показники ДМРВ які мають буди
тема тут viewtopic.php?p=228#p228
тема тут viewtopic.php?p=228#p228
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
ну по ДМРВ- треба взяти тестер (мультиметр( вольтметр) і міряти напругу. або дивитись вольтаж дмрв в сканері... потім звірити з калібровкою.
але ! коли дивешся сканером розхід повітря, то показники можуть бути нереальні! просто ебу вираховує по Базовому Циклу Наповнення (карбюраторна теж показує розхід повітря хоча там нема такого датчика)
нема смислу перекалібровувати під датчик який почав сипатись.. там напилення з якогось металу. якщо корозія почала свою роботу- то все.
але ! коли дивешся сканером розхід повітря, то показники можуть бути нереальні! просто ебу вираховує по Базовому Циклу Наповнення (карбюраторна теж показує розхід повітря хоча там нема такого датчика)
нема смислу перекалібровувати під датчик який почав сипатись.. там напилення з якогось металу. якщо корозія почала свою роботу- то все.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Нічого з цього не вийшло. Блок ебу піднімає воздух до попередніх параметрів що були у звичайній прошивці.admin писав: ↑01 травня 2022 15:45 Прийшла така думка про ДМРВ.
Якщо взяти вбитий ДМРВ який завишає показники кг\год визначити при діагностиці на машині на скільки він завишає і в прошивці зменшити показник на певні %. В мене є 1 чи 2 ДМРВ що завишають ось і думаю чи щось з цього вийде.Наприклад зменшити показники на 10%
- Зменшити тарировку датчика на декілька %.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Прошивка LPG - Бензин Універсальна (однорежимка)
Тип палива:
Двигун:
Обов'язково перевіряємо комплектацію
Прошивка вже перевірена
Тип палива:
- ГАЗ (пропан бутан)
- Бензин А-95
- На заводській прошивці під ГБО (метан) УОЗ на 2000 об. становить 34 гр.
- А на lpg-benzin-zmz-406-405-ekonom УОЗ на 2000 об. становить 28,1 гр.
Двигун:
- ЗМЗ 406
- і для 405
Обов'язково перевіряємо комплектацію
- УВАГА! Потрібно перевірити УОЗ на машині на різних оборотах.
Прошивка вже перевірена
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Всім нам двом Привіт.
Запустив я свій 406.? (з карба на інжектор). Встановив гбо4.. Все працює, правда ще не виїзжав на покатухи.
Настроював гбо4 і замітив що при скидані обертів вприск відключается! Час вприску "0"..Це хороший показник економії палива., але ще треба налаштовувати всі режими роботи, в основному прогрівання богатить що аж сльози виходять.. Ще при тривалій роботі на хх був якись глюк з РХХ . Різко піднялись оберти більше 2000. Що це було я так і незрозумів. Відстройка прошивки триває. ДМРВ 20.3855 працю як треба. На ХХ 15кг..1.3л/год. У0З 10.. Пише постійно збагачення по лямбда, як неналаштовував СО нічого незмінюется.. Явно богата суміш.
буду розбиратись .
Запустив я свій 406.? (з карба на інжектор). Встановив гбо4.. Все працює, правда ще не виїзжав на покатухи.
Настроював гбо4 і замітив що при скидані обертів вприск відключается! Час вприску "0"..Це хороший показник економії палива., але ще треба налаштовувати всі режими роботи, в основному прогрівання богатить що аж сльози виходять.. Ще при тривалій роботі на хх був якись глюк з РХХ . Різко піднялись оберти більше 2000. Що це було я так і незрозумів. Відстройка прошивки триває. ДМРВ 20.3855 працю як треба. На ХХ 15кг..1.3л/год. У0З 10.. Пише постійно збагачення по лямбда, як неналаштовував СО нічого незмінюется.. Явно богата суміш.
буду розбиратись .
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
CO в мене після температури 67 гр. перестає багатити.Колінвал писав: ↑03 травня 2022 00:06 Всім нам двом Привіт.
Запустив я свій 406.? (з карба на інжектор). Встановив гбо4.. Все працює, правда ще не виїзжав на покатухи.
Настроював гбо4 і замітив що при скидані обертів вприск відключается! Час вприску "0"..Це хороший показник економії палива., але ще треба налаштовувати всі режими роботи, в основному прогрівання богатить що аж сльози виходять.. Ще при тривалій роботі на хх був якись глюк з РХХ . Різко піднялись оберти більше 2000. Що це було я так і незрозумів. Відстройка прошивки триває. ДМРВ 20.3855 працю як треба. На ХХ 15кг..1.3л/год. У0З 10.. Пише постійно збагачення по лямбда, як неналаштовував СО нічого незмінюется.. Явно богата суміш.
буду розбиратись .
Корекція CO (За допомогою прогами AutoTester3)
RCOD -0.027
RCOK -0.012
Про ГБО 4 я створив тему та добавив декілька фото. viewtopic.php?p=238#p238