Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Чіп тюнінг. Прошивка. Діагностика авто - проблеми та їх вирішення
Аватар користувача
Колінвал
Повідомлень: 303
З нами з: 11 квітня 2022 09:49

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення Колінвал »

значить заливаем двух режимку.( соатэ 31.3763000-10)
для роботи 2 режиму просто від"єднуєм датчит температури в ДМРВ(ріжим дріт N1 (білий з рожевою полоскою). бензонасос і форсунки відключаются для гбо2 !,
для гбо4 насос відключается а форсунки НІ !!.
для переходу на бензин під"єднуєм датчик назад і все.
так краще це робити за допомогою реле. але я просто тестував, скручував дроти вручну.
існує 7 варіантів прошивок під ГБО залежно від покоління та комплектації.

що до прошивки ...1.1 гбо2 на якій я все тестував; насос дійсно відключается ! форсунок в мене й так небуло!. кути занадто високі!! на хх 22градуси, газнеш то скачуть аж до 50 градусів! я октанкоректором скинув -5 (це максимум) то на хх стало 18.. але цього всеодно замало ! там всі кути неправельні.
зараз я вже встановив інжектор і почав встановлювати гбо4. то далі буду налаштовувати інші прошивки. діло в тому що гбо4 працює за рахунок штатного вприску.. тобто бере сигнал форсунки і помножує його на задану величину (порція газу=порції бензину) так виходить що двигун працюе в штатному режимі ніби на бензині. лямбда в мому випадку критично важливий датчик!


Аватар користувача
Колінвал
Повідомлень: 303
З нами з: 11 квітня 2022 09:49

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення Колінвал »

https://yadi.sk/d/MZUXfznx3G9RND

краще перезалий до себе ;)


Аватар користувача
Колінвал
Повідомлень: 303
З нами з: 11 квітня 2022 09:49

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення Колінвал »

за базову думаю використати ..1_3 або ..1_5с налаштую на бензині а потім гбо кути запалення. а можливо стокову накатаю та й все. в мене дмрв забирає трохи часу пока перебиваю вручну.. думаю можна спробувати хекс редактором. було б скоріше переносити калібровки.


Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 797
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення admin »

Прийшла така думка про ДМРВ.
Якщо взяти вбитий ДМРВ який завишає показники кг\год визначити при діагностиці на машині на скільки він завишає і в прошивці зменшити показник на певні %. В мене є 1 чи 2 ДМРВ що завишають ось і думаю чи щось з цього вийде.
  • Зменшити тарировку датчика на декілька %.
Наприклад зменшити показники на 10%
Зображення


Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 797
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення admin »

Знайшов точні показники ДМРВ які мають буди
тема тут viewtopic.php?p=228#p228


Аватар користувача
Колінвал
Повідомлень: 303
З нами з: 11 квітня 2022 09:49

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення Колінвал »

ну по ДМРВ- треба взяти тестер (мультиметр( вольтметр) і міряти напругу. або дивитись вольтаж дмрв в сканері... потім звірити з калібровкою.
але ! коли дивешся сканером розхід повітря, то показники можуть бути нереальні! просто ебу вираховує по Базовому Циклу Наповнення (карбюраторна теж показує розхід повітря хоча там нема такого датчика) :lol:
нема смислу перекалібровувати під датчик який почав сипатись.. там напилення з якогось металу. якщо корозія почала свою роботу- то все.


Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 797
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення admin »

admin писав: 01 травня 2022 15:45 Прийшла така думка про ДМРВ.
Якщо взяти вбитий ДМРВ який завишає показники кг\год визначити при діагностиці на машині на скільки він завишає і в прошивці зменшити показник на певні %. В мене є 1 чи 2 ДМРВ що завишають ось і думаю чи щось з цього вийде.
  • Зменшити тарировку датчика на декілька %.
Наприклад зменшити показники на 10%
Зображення
Нічого з цього не вийшло. Блок ебу піднімає воздух до попередніх параметрів що були у звичайній прошивці.


Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 797
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення admin »

Прошивка LPG - Бензин Універсальна (однорежимка)
Тип палива:
  • ГАЗ (пропан бутан)
  • Бензин А-95
Через редактор прошивок зробив порівняння (на машині не перевіряв УОЗ на оборотах)
  • На заводській прошивці під ГБО (метан) УОЗ на 2000 об. становить 34 гр.
  • А на lpg-benzin-zmz-406-405-ekonom УОЗ на 2000 об. становить 28,1 гр.
Прошивка для блока СОАТЭ 301
Двигун:
  • ЗМЗ 406
  • і для 405
Комплектація:
Зображення
Зображення
Обов'язково перевіряємо комплектацію
  • УВАГА! Потрібно перевірити УОЗ на машині на різних оборотах.
Таблиця для перевірки УОЗ тут
Прошивка вже перевірена
lpg-benzin-zmz-406-405-ekonom-9.rar
Прошивка LPG - Бензин Універсальна
(37.89 Кіб) Завантажено 15 разів


Аватар користувача
Колінвал
Повідомлень: 303
З нами з: 11 квітня 2022 09:49

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення Колінвал »

Всім нам двом Привіт. :lol:
Запустив я свій 406.? (з карба на інжектор). Встановив гбо4.. Все працює, правда ще не виїзжав на покатухи.
Настроював гбо4 і замітив що при скидані обертів вприск відключается! Час вприску "0"..Це хороший показник економії палива., але ще треба налаштовувати всі режими роботи, в основному прогрівання богатить що аж сльози виходять.. Ще при тривалій роботі на хх був якись глюк з РХХ . Різко піднялись оберти більше 2000. Що це було я так і незрозумів. Відстройка прошивки триває. ДМРВ 20.3855 працю як треба. На ХХ 15кг..1.3л/год. У0З 10.. Пише постійно збагачення по лямбда, як неналаштовував СО нічого незмінюется.. Явно богата суміш.
буду розбиратись .


Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 797
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення admin »

Колінвал писав: 03 травня 2022 00:06 Всім нам двом Привіт. :lol:
Запустив я свій 406.? (з карба на інжектор). Встановив гбо4.. Все працює, правда ще не виїзжав на покатухи.
Настроював гбо4 і замітив що при скидані обертів вприск відключается! Час вприску "0"..Це хороший показник економії палива., але ще треба налаштовувати всі режими роботи, в основному прогрівання богатить що аж сльози виходять.. Ще при тривалій роботі на хх був якись глюк з РХХ . Різко піднялись оберти більше 2000. Що це було я так і незрозумів. Відстройка прошивки триває. ДМРВ 20.3855 працю як треба. На ХХ 15кг..1.3л/год. У0З 10.. Пише постійно збагачення по лямбда, як неналаштовував СО нічого незмінюется.. Явно богата суміш.
буду розбиратись .
CO в мене після температури 67 гр. перестає багатити.
Корекція CO (За допомогою прогами AutoTester3)
RCOD -0.027
RCOK -0.012
Про ГБО 4 я створив тему та добавив декілька фото. viewtopic.php?p=238#p238


Відповісти

Повернутись до “Чіп тюнінг”