По ДМРВ і китайські нормально працюють якщо є лямбда. Лямбда робить корекцію со і тоді не потрібно вручну налаштовувати со.Енвер писав: 25 лютого 2024 08:11 Взагалі з датчіками повсна халепа! На ринку та в інтернетмагазинах притомно та коректно працюючіх нема! Знайти нормально працюючій ДМРВ складно а може напевно і неможливо!
Вмене особисто поки невиходить!
Ще є датчік положення распредвалу! По ньому теж є запитання! З двох нових замовденних від разних виробників , обидва не працюють( прога пише слабий сигнал) і по ДМРВ сітуация така сама!
Інколи при діагностицв може вискакувати така помилка як коротке замикання на массу в єлектро муфті охолодження- якої вмена на машині НЕМА! Або коротке замикання між кантактами в датчіку РДВ! Ставиш другий працббчій РДВ - все повторчється! Сидаю ошибки прогю то вони прападають окрім перших двох!
З такими постійними ошибками автівка ніяк не заводиться! Віхід - скидаю провід з ДТОЖ і вна працює! Підимає оберти до 3000 тис потім скидає до 700 майже глохне і так декілька раз поки тошки не прогріється , а потім тримає на позначці мінімум 1200! Холостого взагалі НЕМА!
Зрозуміло що машина працює в Аварійному режимі з дикою витратою пального!
ДПДЗ датчик так тяжко знайти з відповідними параметрами. Для ебу мікас 7.1 параметри датчика при ацп 0,330 вольт нормально машина працює і оберти не гуляють а ось СОАТЕ 31 і МІКАС 11 наоборот хочуть щоб ацп було в районі 0,500 вольт.
"помилка як коротке замикання на массу в єлектро муфті охолодження" щоб такої помилки більше не було потрібно в прошивці відключити електро вентилятор.

Або коротке замикання між кантактами в датчіку РДВ по такій помилці потрібно дивитися на провода десь може бути обрив або дріт весить на волосках і скоро буде обрив.



Якщо немає лямбди потрібно вручну регулювати параметри со.
