Це що можна відключити автоматичну регуліровку СО це добре попробую.
На одному датчику ДМРВ там де АЦП 0,8в двигун працює добре. На холодному моторі коли різко газанеш провалів та затримки немає а коли прогріється появляються провали. Тобто коли ти десь розвертаєшля і починаєш підгазовувати воно нервує є постійні провали.
Друге ДМРВ що має ацп 0,6в. також є провали а ще гірше коли газанеш обороти падають нижче хх і трясе мотором потім включається автоматична регуліровка со і хх відновлюються.
Треба попробувати по другому датчику ДМРВ виставити со на хх і тоді подивитися.
Ще одна проблема в знакомого з ДМРВ і гбо 4.
Показники ДМРВ показують 24 - 25 кг. нестабільна робота двигуна що на хх і при натисканні на газ.
Що Я зробив

Після цього показники ДМРВ впали до 15 - 16 кг. двигун почав добре працювати.
Але появилися шалені провали на газу бо там гбо 4 покоління. Виходить що потрібно ще робити автоматичну калібровку на газу.
Знакомий сказав, що йому такі настройки не підходять і з зробив со по 0-м. Він тепер хоче купити нове ДМРВ ось таке
ДМРВ 3302, 3110 Газель, Волга нового зразка Siemens TRUСKMAN (датчик масової витрати повітря, витратомір)

Я йому говорив що це підробка.