Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Чіп тюнінг. Прошивка. Діагностика авто - проблеми та їх вирішення
Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 836
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення admin »

Вчора мав справу з прошивкою 302 блока. До того ще ніколи не прошивав 302 ебу.
Підключив провода ті що прошивав Микас 7.1
Виходить, що 42 контакт на Мікасах потрібно подати + а на соате 302 наоборот мінус
Залив прошивку G0Z61A01 потім перейшов до діагностики а блок то не виходить на діагностику.
Скачав інші прошивки і те саме на діагностику не виходить.
Десь годину бавився і вичитав в інтернеті що можна оживити блок прошивкою від гбо а саме 302_gaz_ben_v1_7.hex і ебу запрацював :D
G0Z61A01.hex прошивка має 90 кб.
302_gaz_ben_v1_7.hex прошивка має 107 кб.


Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 836
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення admin »

Зображення

Зображення


Аватар користувача
Колінвал
Повідомлень: 353
З нами з: 11 квітня 2022 09:49

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення Колінвал »

тільки там ше нюанс... кроми тієї прошивки нічого більше незапрацює. тобто назад невернеш оригінал.
інфа з ютуба.. я сам непробував!


Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 836
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення admin »

Колінвал писав: 11 квітня 2023 18:19
Які в тебе показники показує ДК лямбда зонд в програмі автотестер? Як він регулює від вольт до вольт?
В мене на одному ДМРВ з показниками ацп 0,8в скаче від 0,40в до 3в
на другому ДМРВ показує більш меньш стабільно 0,47в


Аватар користувача
Колінвал
Повідомлень: 353
З нами з: 11 квітня 2022 09:49

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення Колінвал »

вже точно непам,ятаю.. але замітив що в різних прошивках і в різних програмах АЦП по різному відображаєтся.
зараз (прошивка двурежимна на бензині) 1.2 - 0.2в.. постійно міняєтся . але не одразу йдуть покази. поки не прогрієтся ДК (в прошивці 40с) може бути до 5в..і ще ДК не впливає на роботу двигуна поки той прогріваєтся(в прошивці до 60градусів) або аварійний режим.
корекцію дмрв робиш по АЦП ДК... в програмі мотортестер 2.4 є вимикач лямбда контролю, вимикаєш і регулюєш СО так як тобі треба, потім вмикаєш, порівнюєш роботу двигуна з корекцією і без... те що ти нарегулював вплине на роботу двигуна в режимі запуску,прогріву,прискоренні і коли ДК непрацює... а так то в роботу вступає ДК і сам корегує СО.
якщо непідлаштувати СО то мотр буде нормально працювати по ДК але решта режимів будть або заливати або біднити, тому краще все налаштувати.

в режимі ГБО, АЦП ДК буквально заморожуєтся в ті точці при які було перемикання режиму.. тобто якщо ДК в режимі бензин видавав 0.7в і я ввімкнув ГАЗ, то покази ДК будуть постійно 0.7в поки знов не ввімкнеш бензин.
Зображення
Зображення
СоАтЄ 31...


Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 836
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення admin »

Це що можна відключити автоматичну регуліровку СО це добре попробую.
На одному датчику ДМРВ там де АЦП 0,8в двигун працює добре. На холодному моторі коли різко газанеш провалів та затримки немає а коли прогріється появляються провали. Тобто коли ти десь розвертаєшля і починаєш підгазовувати воно нервує є постійні провали.
Друге ДМРВ що має ацп 0,6в. також є провали а ще гірше коли газанеш обороти падають нижче хх і трясе мотором потім включається автоматична регуліровка со і хх відновлюються.
Треба попробувати по другому датчику ДМРВ виставити со на хх і тоді подивитися.

Ще одна проблема в знакомого з ДМРВ і гбо 4.
Показники ДМРВ показують 24 - 25 кг. нестабільна робота двигуна що на хх і при натисканні на газ.
Що Я зробив
Зображення
Після цього показники ДМРВ впали до 15 - 16 кг. двигун почав добре працювати.
Але появилися шалені провали на газу бо там гбо 4 покоління. Виходить що потрібно ще робити автоматичну калібровку на газу.
Знакомий сказав, що йому такі настройки не підходять і з зробив со по 0-м. Він тепер хоче купити нове ДМРВ ось таке
ДМРВ 3302, 3110 Газель, Волга нового зразка Siemens TRUСKMAN (датчик масової витрати повітря, витратомір)
Зображення
Я йому говорив що це підробка.


Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 836
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення admin »

Колінвал писав: 14 квітня 2023 22:35
корекцію дмрв робиш по АЦП ДК... в програмі мотортестер 2.4 є вимикач лямбда контролю, вимикаєш і регулюєш СО так як тобі треба, потім вмикаєш, порівнюєш роботу двигуна з корекцією і без... те що ти нарегулював вплине на роботу двигуна в режимі запуску,прогріву,прискоренні і коли ДК непрацює... а так то в роботу вступає ДК і сам корегує СО.
В мене є Мотор тестер 1.2.0.9
Зображення
В ньому також є така функція?


Аватар користувача
Колінвал
Повідомлень: 353
З нами з: 11 квітня 2022 09:49

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення Колінвал »

Зображення

Я назву програми неправельгно
' написав '' автотестер'' ранніх версій до 2.7.. На картинці - в правій половані екрану стрічка ''регулировка состава смеси''.. . там вимикач. Вимикаєш і корегуєш.. Якщо він увімкнений то невийде відрегулювати СО, бо двигун працює по ДК.
Цей вимикач повинен бути і в софті МТ..
В програмі ''gazdiag'' теж є, там галочку ставиш або знімаєш.


Аватар користувача
Колінвал
Повідомлень: 353
З нами з: 11 квітня 2022 09:49

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення Колінвал »

Знакомий сказав, що йому такі настройки не підходять......

[/quote]

Нетрать свій час... Хай дроче сам ту волгу.. Потім всеодно приїде, тільки вже буде дорожче)))
Пояснити можна все!... Але не всім.
Востаннє редагувалось 16 квітня 2023 03:13 користувачем Колінвал, всього редагувалось 1 раз.


Аватар користувача
Колінвал
Повідомлень: 353
З нами з: 11 квітня 2022 09:49

Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз

Повідомлення Колінвал »

З приводу ХХ треба звернути увагу на РДВ, в плані його положення... Якщо він при скиданні обертів постійно займає наприклад 60кроків і потім їх збільшує то треба додати трохи повітря через дросель.. Перевірити можна зробивши додатковий підсос повітря для тесту, знявши трубочку вакуума з адсорбера - оберти зпочату збільшатся а потім рдв спробує їх скинути...буває й навпаки що підсос повітря вже десь є і хх неможе нормалізуватись бо ДК показує бідну суміш... або кроки рдв вийшли за межі його можливостей... Так як показники всіх датчиків впливають на суміш, то (в більшості прошивок) дмрв має пріоритет, суміш хх буде основана на його показниках.. а якщо вони хибні!?.. то ДК це повинен замітити і внести поправку.. якщо поправка виходить за всановлені межі загорится чек... ДМРВ повинен дуже швидко реагувати.. реакцію дмрв можна перевірити записавши осцилограму.
Підробні дмрв неадекватні навіть для гбо. Запаленя залежить від БЦН, бцн формуєтся по дмрв
:lol: :lol: :lol:
для хардкора можна побудувати прошивку '' Аварійку'' де налаштувати все в аварійному режимі.. Там прописуєтся статичне запалення і бцн, тож буде працювати взагалі без датчиків як карбюратор і трамбльор :lol: :lol: :lol: для жлобів яким аби їхало. ;)


Відповісти

Повернутись до “Чіп тюнінг”