Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
колупався з форсунками, і цікавий факт- БОШ форсунки (такі ж як сіменс (пузаті, сірого кольору) мають меншу пропускну здатність. з ними час впорскування стає більший... значить вони повинні використовуватись з прошивкою 31го блока...
якщо використовувати сіменс дека ,то при пуску буде заливати.. і при хх теж не все гладко.
при подачі палива (після режиму блокування подачі палива) час впорскування 4.5мс,що є нормою для форсунок БОШ, а для форсунок ДЕКА це багато (оптимально 3.2мс).. і єбу починає зменшувати час впорскування бо ДК працює і показує богату суміш... на це корегування потрібен якись час (декілька секунд) тоді час впорскування вийде на свої 3.2мс..
з мікасом7- при використанні БОШ форсунок запуск стає довгим.. бо невистачає палива. підхват після декількох обертів кв.
якщо використовувати сіменс дека ,то при пуску буде заливати.. і при хх теж не все гладко.
при подачі палива (після режиму блокування подачі палива) час впорскування 4.5мс,що є нормою для форсунок БОШ, а для форсунок ДЕКА це багато (оптимально 3.2мс).. і єбу починає зменшувати час впорскування бо ДК працює і показує богату суміш... на це корегування потрібен якись час (декілька секунд) тоді час впорскування вийде на свої 3.2мс..
з мікасом7- при використанні БОШ форсунок запуск стає довгим.. бо невистачає палива. підхват після декількох обертів кв.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
А я вчора отримав лямбду і встановив. Потім зняв емулятор форсунок, підключив їх на пряму. Перепрошив на 2 режимку. Білий дріт що йде на дмрв № 1 перерізав і впустив їх до реле (реле в мене було воно відключало бензонасос). На гбо 2 є дріт на бензоклапан його і використав. Коли переключатель в положенні бензин + подається на реле і вивід дмрв №1 білий підключається тоді працює в першому режимі БЕНЗИН. Коли переключаюсь на газ дріт №1 переривається і працює режим 2 ГАЗ.
Прошивка відключає форсунки, бензонасос, лямбда зонд.
Дякую учаснику форуму "Колінвал" за інформацію що просто можна перервати дріт з дмов №1 і блок перейде в другий режим ГАЗ.
Вчора коли переробляв проводку під 2 режимку якось трошки було страшно (думки були чи машина перейде на режим газ чи ні) або щоб десь в дорозі не стати.
Сьогодні покатався ну і все ок.
Прошивка відключає форсунки, бензонасос, лямбда зонд.
Дякую учаснику форуму "Колінвал" за інформацію що просто можна перервати дріт з дмов №1 і блок перейде в другий режим ГАЗ.
Вчора коли переробляв проводку під 2 режимку якось трошки було страшно (думки були чи машина перейде на режим газ чи ні) або щоб десь в дорозі не стати.
Сьогодні покатався ну і все ок.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
поздоровляю!
а на бензині з ДК як працює,? ... СО пробував корегувати
а на бензині з ДК як працює,? ... СО пробував корегувати
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Ще все добре не перевіряв
Згадую що ДК працює 0,30 до 3 вольт (треба ще раз подивитися)
СО не пробував корегувати.
здохла батарея на ноутбуці підключив конвектор 12 - 220 вольт має мати 300 ват але не стягує ноутбук пищить і вирубується. На зарядці ноутбука пише 90 ват а чому цей конвектор не стягує ???????????
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
пищить значить невистачаэ напруги 12v... тонкі провода, прикурувач краще не використовувати.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
"Колінвал" Цікавить така річ як двох режимка на гбо 4 як ти підключив.
Реле 5 контрактне
Від дмрв білий дріт #1 ти впустив на контакти реле 30 - 87 чи на 30 - 87а
+ Від гбо клапана на 86
- на 85
Я правильно розумію?
Можеш розказати як себе веде мажина, чи відключається бензонасос та Лямбда?
Проблем з переключенням немає?
Про двох режимку на гбо 2 мені сподобалась.
Реле 5 контрактне
Від дмрв білий дріт #1 ти впустив на контакти реле 30 - 87 чи на 30 - 87а
+ Від гбо клапана на 86
- на 85
Я правильно розумію?
Можеш розказати як себе веде мажина, чи відключається бензонасос та Лямбда?
Проблем з переключенням немає?
Про двох режимку на гбо 2 мені сподобалась.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
керування реле 5 контактне (85-86контакт) підєднав до клапан на редукторі гбо4 ...
провід від ДМРВ розрізав - один кінець на 30, другий на 88 (нормально зімкнуті)... полярність немає значення..
робота на бензині - току на клапані гбо немає, відповідно реле без струму- значить контакт 30 передає сигнал на контакт 88.
робота на газу - на контактах реле 85 -86 зявляєтся струм 12v, і контакт 30 відключає сигнал від контакту 88.
все ідеально працює... між роботою на газу і роботою на бензині різниці на слух нема! перехід між бензином і газом миттевий без жодних коливань чи перегазовок іттп.
на газу автоматично відключені : бензонасос, ДК, пропуски запалення.
з настройкою гбо4, були нюанси але якщо включити мізки то все буде добре.
з приводу ЄБУ треба -январь 5.1.1
провід від ДМРВ розрізав - один кінець на 30, другий на 88 (нормально зімкнуті)... полярність немає значення..
робота на бензині - току на клапані гбо немає, відповідно реле без струму- значить контакт 30 передає сигнал на контакт 88.
робота на газу - на контактах реле 85 -86 зявляєтся струм 12v, і контакт 30 відключає сигнал від контакту 88.
все ідеально працює... між роботою на газу і роботою на бензині різниці на слух нема! перехід між бензином і газом миттевий без жодних коливань чи перегазовок іттп.
на газу автоматично відключені : бензонасос, ДК, пропуски запалення.
з настройкою гбо4, були нюанси але якщо включити мізки то все буде добре.
з приводу ЄБУ треба -январь 5.1.1
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
прошивки під гбо різні.. відключають різні компоненти залежно від потреб обладнання.( в архівах є частковий опис)