Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
2х режимка це окрема прошивка для змз 405 на 31 блок.Колінвал писав: ↑12 квітня 2022 12:52 А що там з 2х режимкою для ГБО..?
Наскільки я зрозумів то.,перехід між калібровками по 40 піну [подаем +12в дляроботи на газу] [для роботи на бензині подаем - [масу]..!!! провід ДТВ від ДМРВ відключити!!! (дтв мікіс 7 знаходится на колекторі) (дтв соате 31...-10 знаходится в ДМРВ)
Отже : ДТВ невикористовуєтся. Наскіль це норм?
І файл прошивки для гбо це окрема прошивка чи стандартна?
Давайте розглянемо дві прошивки
1) це скокова для змз 405
2) це двохрежимка для змз 405
УОЗ для їзди на бензині зовсім інший а ніж в стоковій прошивці

Топлівоподача також інша ніж у стоковій прошивці

Базовий УОЗ по оборотам та дроселі також інший

Висновок: цю прошивку важко назвати двохрежимкою тому, що на ній автомобіль буде не коректно працювати на бензині. І вона призначена на газ метан а не на пропан.
Краще виставити УОЗ від -3 до -5 для їзди на пропані та бензині 50% - 50%
Якщо їздити суто на пропані тоді ставимо УОЗ -7 (пропан 90% бензин 10%) тобто бензин суто для прогріву
Суто їзда на бензині це УОЗ 0
В блоку управління існує поправка УОЗ 6 градусів тому сміло можна їздити на стоковій прошивці та тільки зробити поправку октан коректором УОЗ.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Трохи стало зрозуміло.. Короче це калібровка підігнана по дтв в крайні параметри... Ну можливо це могло б працювати за умови комутації дтв/гбо.. Тобто для роботи на бензині треба залишити все сток.. А при перехооді на гбо : перемикати між сигналом дтв і +12..але чи не вигорить 40й пін якщо на бензинові прошивці це реалізувати..?
А взагалі було б достатньо ідеально працювати на бензині. Далі все зробить 4 покоління гбо. Але якщо є можливість програмно відключити бензонасос було б круто. Звісно для гбо 2 покоління треба відключати бензонасос, форсунки, дк. Але НЕ ціною адекватної роботи на бензині.!
А що з приводу ДАД? Бо штатного дмрв 20.3855_10..в мене нема, планую поки що ставити 20.3855, надіюсь вони взаємозаємні по калібровці. Проводка то непроблема.
А взагалі було б достатньо ідеально працювати на бензині. Далі все зробить 4 покоління гбо. Але якщо є можливість програмно відключити бензонасос було б круто. Звісно для гбо 2 покоління треба відключати бензонасос, форсунки, дк. Але НЕ ціною адекватної роботи на бензині.!
А що з приводу ДАД? Бо штатного дмрв 20.3855_10..в мене нема, планую поки що ставити 20.3855, надіюсь вони взаємозаємні по калібровці. Проводка то непроблема.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
В прошивці СОАТЕ немає функції ДАД. (там де комплектація немає флажка ДАД)Колінвал писав: ↑12 квітня 2022 14:52 Трохи стало зрозуміло.. Короче це калібровка підігнана по дтв в крайні параметри... Ну можливо це могло б працювати за умови комутації дтв/гбо.. Тобто для роботи на бензині треба залишити все сток.. А при перехооді на гбо : перемикати між сигналом дтв і +12..але чи не вигорить 40й пін якщо на бензинові прошивці це реалізувати..?
А взагалі було б достатньо ідеально працювати на бензині. Далі все зробить 4 покоління гбо. Але якщо є можливість програмно відключити бензонасос було б круто. Звісно для гбо 2 покоління треба відключати бензонасос, форсунки, дк. Але НЕ ціною адекватної роботи на бензині.!
А що з приводу ДАД? Бо штатного дмрв 20.3855_10..в мене нема, планую поки що ставити 20.3855, надіюсь вони взаємозаємні по калібровці. Проводка то непроблема.
Двох режимку можна налаштувати під 406 двигун і буде добре працювати на бензині і на газі.
Двохрежимка працює по принципу датчика кіслорода коли ти включаєш режим газ працюють карти з датчиком кіслорода таким чином можна підкорегувати бензинові настройки до змз 406 взяти параметри з 302 блока.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Прошивка СОАТЭ 31.3763 000-10 під змз 406 двигун
Версія 2,7
Що було змінено до версії 2,7
Тестуємо прошивку
Завантажити
Версія 2,7
Що було змінено до версії 2,7
- Коэффициент коррекции топлевоподачи по оборотам и дросселю
- Базовая топлевоподача при расчоте по оборотам и дросселю
- Максимальный цикловой расход воздуха
- Положение дросселя, цикловом расходе воздуха
- Базовая топливоподача
- Лямда
- Работа с датчиком кислорода
- Коэффициент коррекции топлевоподачи по оборотам и дросселю
- Базовая топлевоподача при расчоте по оборотам и дросселю
- Максимальный цикловой расход воздуха
- Положение дросселя, цикловом расходе воздуха
- Начальные значения топливоподачи для пуска
- Уставки частоты вращения КВ для режима холостого хода
- УОЗ для режима холостого хода
- УОЗ для режима холостого хода прогретого двигателя
- Мах. значение Gц для нач. уставки TAU при Ld-регулирование
- Мах. значение дросселя области Ld-регулирования: DRldmx = F(Nuz)
- Величина динамического обогащения от температуры
Тестуємо прошивку
Завантажити
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Доречі про дроселі - вони ж різні, в 405 з кінематикою.. Діаметри наче однакові, але швидкість відкритя різна... Коли підєднував соате 31.на 405му, то замітив що: коли дросель відкривався повністю блок бачив тільки 65%. Чому не 99% хз. Дпдз міняв толку ніякого.. Мабуть треба калібровку правити, або це так задумано. Наприклад для "мощностного режиму" чи ще чогось.. Неможе ж це бути такий косяк виробника
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Дросіль 406 по педалі газу зразу двигун набирає обороти чучуть натиснув і машина поїхала, а ось 405 потрібно добре натиснути,щоб машина поїхала.Колінвал писав: ↑12 квітня 2022 23:52 Доречі про дроселі - вони ж різні, в 405 з кінематикою.. Діаметри наче однакові, але швидкість відкритя різна... Коли підєднував соате 31.на 405му, то замітив що: коли дросель відкривався повністю блок бачив тільки 65%. Чому не 99% хз. Дпдз міняв толку ніякого.. Мабуть треба калібровку правити, або це так задумано. Наприклад для "мощностного режиму" чи ще чогось.. Неможе ж це бути такий косяк виробника![]()
Що стосується того на скільки повністю відкривається дросіль % щось не замічав потрібно буде глянути.
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Та ні! В стандартному 405 з 31м блоком якраз то все добре з кінематикою.. В 406.2 у волги трохи перебор з швидкістю відкритя.. Я за 405 дросель. Авто не для гонок.. Тут чим плавніше тим краще.. Більш плавний і економічний старт.. І взагалі досить комфортно.. Може через те і 65% повний дросель.
Ще є питання що до відключення форсунок при скиданні обертів.. У всіх іномарках при скиданні обертів [гальмування двигуном] час відкриття форсунок 0.. А тут скільки не газував постійно форсунки пирскають.. Треба вирішити це. Наприклад- їдеш з гори на передачі : пустив педаль газу. Форсунки повинні відключитись повністю поки ненатисниш на педаль або оберти не впадуть нижче заданих (наприклад 1000-1100).
Ще є питання що до відключення форсунок при скиданні обертів.. У всіх іномарках при скиданні обертів [гальмування двигуном] час відкриття форсунок 0.. А тут скільки не газував постійно форсунки пирскають.. Треба вирішити це. Наприклад- їдеш з гори на передачі : пустив педаль газу. Форсунки повинні відключитись повністю поки ненатисниш на педаль або оберти не впадуть нижче заданих (наприклад 1000-1100).
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
На автомобили с инжекторными двигателями устанавливают систему управления двигателем (система впрыска топлива) с электронным блоком управления (контроллером) типа Микас 7.2 или Микас 11.Колінвал писав: ↑13 квітня 2022 17:43 Та ні! В стандартному 405 з 31м блоком якраз то все добре з кінематикою.. В 406.2 у волги трохи перебор з швидкістю відкритя.. Я за 405 дросель. Авто не для гонок.. Тут чим плавніше тим краще.. Більш плавний і економічний старт.. І взагалі досить комфортно.. Може через те і 65% повний дросель.
Ще є питання що до відключення форсунок при скиданні обертів.. У всіх іномарках при скиданні обертів [гальмування двигуном] час відкриття форсунок 0.. А тут скільки не газував постійно форсунки пирскають.. Треба вирішити це. Наприклад- їдеш з гори на передачі : пустив педаль газу. Форсунки повинні відключитись повністю поки ненатисниш на педаль або оберти не впадуть нижче заданих (наприклад 1000-1100).
Режим отключения подачи топлива при торможении двигателем
При торможении двигателем с включенной передачей и сцеплением контроллер может на короткие периоды времени полностью отключить импульсы впрыска топлива.
Отключение и включение подачи топлива в этом режиме происходит при создании определенных условий по температуре охлаждающей жидкости, частоте вращения коленчатого вала, скорости автомобиля и углу открытия дроссельной заслонки.
Повна стаття тут.
https://autoruk.ru/patriot/elektrika/up ... az-patriot
Re: Прошивка блока СОАТЭ Волга, Газель, Уаз
Ну я так і написав... Ти катаєш прошивку, на це треба впершу чергу дивитись... Якщо соате 31 невміє економити паливо то його треба навчити.. або викинути! . Розхід палива в газелі 406карб : 16-17 літрів. Газу пропану 20. Метану13куб.