Їзда на велосипеді взимку

Обговорюємо нові та бу велосипеди. Ремоно та обслуговування.
Відповісти
Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 1285
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Їзда на велосипеді взимку

Повідомлення admin »

Зображення
Більшість власників двоколісних коней вішають восени свої велосипеди бу на гачок і чекають нового теплого сезону. Але є ті, для яких підготовка велосипеда до зими дозволить і далі насолоджуватися улюбленими прогулянками. При цьому дуже важлива правильна добірка обладнання та одягу.

Підготовка велосипеда для катання в зимовий період

Якщо вирішили їздити в сніжні дні, слід ретельно подбати про покришки, ланцюг, гальма і вилку.

Накачувати колеса не до самого кінця, так зчеплення з поверхнею покращиться, а прохідність збільшиться. Можна придбати і спеціальні зимові покришки, але коштують вони дорого.
Зображення
Що стосується ланцюга, під час прогулянки на нього потрапляє багато реагентів, якими посипають дороги. Коли повернетеся додому, виникне питання про те, де зберігати велосипед. Взимку рекомендується поставити транспортний засіб в тепле місце, щоб він розтанув. Після цього варто почистити ланцюг і висушити його, а сам байк протріть сухою тканиною.

Якщо велосипед оснащений гідравлічними гальмами, проблем майже не буде. Власники ж класичних велосипедів будуть змушені працювати гальмами після попадання в глибокий сніг. В результаті обід і ротор очистяться, а прогулянка стане більш безпечною.

У разі, коли дорожній велосипед має недорогу вилку, вона просто не буде функціонувати. Володарям якісних засобів пересування не завадило б замінити масло на більш рідке, яке відповідає температурі даного середовища.

Рама

Бажано перед тим, як виїхати на вулицю, потримати велосипед 10-15 хвилин в під'їзді, щоб рама «звикла» до холоду. Те ж саме рекомендується робити після повернення для більш плавної зміни температур. Різкі перепади небажані. Також необхідно очищати раму від снігу, льоду і солі, тому що якщо на ній є сколи або подряпини, вони можуть бути схильні до корозії. Найкраще їх відразу ж зачищати, знежирювати і підфарбовувати.

Вилка

Для зимового катання підходять вилки з пружинно-масляним або повітряно-масляним амортизатором, а також жорсткі вилки. Амортизаційні вилки дуже не люблять сіль, тому їх варто ретельно очищати відразу ж після кожної поїздки по місту. Вилки з еластомірними амортизаторами на холоді працюють погано, оскільки гума твердне і втрачає пружність. Варто зауважити, що деякі вважають за краще ставити на зиму жорстку вилку - катання по снігу і так не надто жорстко, та й хорошу амортизаційну вилку можна зберегти.
Зображення
Троси і сорочки

Перед початком зимового сезону варто перевірити стан тросів і сорочок. Несправні троси і сорочки можуть стати причиною неможливості перемикання швидкостей або, що набагато гірше, спрацьовування гальм. Найпоширеніша причина порушення роботи перемикачів і гальм - потрапляння вологи всередину сорочок тросів і замерзання її там. В результаті чого трос може зовсім примерзнути і перестати рухатися. Щоб уникнути цього необхідно періодично змащувати троси і місця їх входу в сорочку.

Гальма

В умовах зимового катання найкращими є дискові гальма - гідравлічні або механічні - вони надійні, ефективно працюють в будь-яких, навіть дуже несприятливих, погодних умовах. Звичайно, можна кататися і з ободними гальмами, однак робити це треба вкрай обережно, оскільки ефективність ободних гальм в зимовий час сильно знижується. Пов'язано це з тим, що колодки і обід покриваються льодом, і при гальмуванні колодки просто прослизають по обіду.

Перемикачі передач

Взимку перемикачі можуть перестати працювати, якщо в них наб'ється сніг або лід. У цьому випадку перемикач просто застряє в одному положенні. Щоб мінімізувати таку ймовірність, необхідно обробляти перемикачі мастилом (наприклад, WD-40), яка володіє вологовідштовхувальними властивостями.

Ланцюг

Один з найбільш вразливих взимку компонентів велосипеда - це ланцюг. При катанні в ланцюг набивається суміш снігу, солі, піску та дорожніх реагентів. І якщо періодично не чистити і не змащувати ланцюг, воін може швидко заіржавіти.

Покришки

У зимовий час можна кататися на звичайних покришках, але, з точки зору безпеки та більшого комфорту, варто звернути свою увагу на зимові шиповані покришки для велосипеда. Шипована гума відрізняється за структурою, малюнком протектора, а також за кількістю шипів і рядів розташування шипів на покришці. На самих просунутих покришках розміщується до 350 шипів в 3-4 ряди по центру і в бічних частинах протектора шини. На такій гумі можна впевнено їхати навіть по льоду. Однак, якщо ви не плануєте такого екстремального катання, можна обійтися і покришками з 50-200 шипами, розміщеними в два ряди.
Відповісти

Повернутись до “Велосипеди”