Стандартний процес ремонту
Як і для будь-якої події, для ремонту камери є стандартна процедура. Вона має на увазі, що у вас є всі необхідні інструменти, а за плечима - хоча б декілька випадків, коли доводилося знімати і розбортувати колесо.
Новачкам буде важкувато в перший раз, але ніяких принципових проблем в процесі ремонту виникнути не повинно.
Інструменти
Отже, що нам знадобиться.
Обов'язковий набір:
Клей,
Латка.
Необов'язковий набір:
Ключі та шестигранники (для коліс без ексцентрика);
Разбортовка, вона ж монтаж, - невеликий інструмент для відгинання покришки від обода, легко замінюється викруткою або зовсім ключами, дозволяє працювати трохи швидше;
Тазик, банку чи іншої посудину з водою - для діагностування місця пошкодження;
Лещата - для притискання поверхні камери і латки один до одного.
Як бачимо, обов'язковий набір дуже обмежений, що дозволяє проводити ремонт практично в будь-яких умовах.

Перше, що доведеться зробити - це перевернути велосипед бу догори ногами і зняти колесо з пошкодженою камерою.
Тепер ніщо не заважає роботі з колесом, можна приступати до подальших кроків.

Колесо можна разбортовувати за допомогою монтажок або будь-яких плоских предметів - викруток, ключів, навіть монет:
Пошук ушкодження - річ творча, хоча і досить примітивна. Майже всі рекомендують використовувати таз або іншу посудину з водою, щоб за бульбашок визначати точку пошкодження, але це не найпростіший спосіб, адже доведеться висушувати камеру і ризикувати тим, що вода потрапить через ніпель всередину, заради економії кількох секунд.

Візуальний пошук проколу
Набагато простіше і доступніше визначення на слух:
Підкачуємо велосипедну камеру.
Підносимо її до вуха і шукаємо точку, де чутно травлення повітря.
Локалізуємо місце проколу камери по потоку повітря або візуально.

Зачищаємо поверхню від жиру за допомогою ацетону або бензину, в польових умовах - за допомогою чистої ганчірочки.
Проходимся навколо поверхні наждачним папером (не обов'язково, але корисно для якості склейки).
Знімаємо з латки захисну плівку.
Наносимо клей, згідно з інструкцією на тюбику, на камеру .
Сильно притискаємо латку до камери і утримуємо, намагаючись не зрушувати деталі один щодо одного.
Далі залишається почекати «схоплювання», яке відбувається, в залежності від опису, або відразу, або протягом 5-15 хвилин. В сучасних ремонтних наборах клей зазвичай досить швидкий, але в домашніх умовах можна використовувати і класичний «Момент», який зажадає застигання декількох годин. Як правильно клеїти, докладно описано на упаковках тюбиків всередині ремонтних наборів.
Крім використання неспеціалізованих клеїв, і сама латочка може бути виготовлена зі старої камери. Головне, щоб гума була неушкодженою і добре зачищена.
Автор статті https://velo.katalog-lviv.org.ua