Що таке велосипед Круізер і як він виглядає?

Обговорюємо нові та бу велосипеди. Ремоно та обслуговування.
Відповісти
Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 1271
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Що таке велосипед Круізер і як він виглядає?

Повідомлення admin »

Крузер - це різновид міського велосипеда, який також призначений для поїздок в межах міста по рівній поверхні. Відрізняється він укнікальною конструкцією і дизайном, а також низькою рамою, від 1 до 8 передач. Круізер найчастіше віддають перевагу любителі класичного автентичного стилю, а також комфортної приміської та міської їзди.

Перша поява круізерів можна віднести до 1933 року, коли всім відома фірма Schwinn поповнила свій модельний ряд велосипедом з важкою і дуже міцною рамою, на якій були встановлені посилені верхні труби, а також цей байк мав дюймові шини-балони. Назва «круізер» ці велосипеди отримали завдяки мотоциклам-Круізер, які дуже сильно на них похожі.
Зображення
З 33 по 60 року минулого століття ці велосипеди отримали широке поширення і стали дуже популярні. З кожним роком вони ставали кращими і кращими, зазнавали постійних змін дизайну і, таким чином, все більше ставали схожими на орігіральні мотоцикли.

Але після піку популярності цих байків, з виходом більш сучасних і нових моделей, популярність пішла на спад Schwinn. Популярність до Круізер повернулася лише в 90-х роках, коли появилось на ринку безліч сильних і нових брендів таких як: Scott, Wheeler, Giant, Gary Fisher та ін. Сьогодні ці виробники дуже ретельно працюють над дизайном і конструкцією в рамках класичного міського зовнішнього вигляду круізера.
Зображення
Велосипед досить важкий через свою конструкцію. На ньому найзручніше їздити по міських рівних дорогах. Розробники намагаються не гнатися за низькою вагою і найчастіше пропонують рами зі сталі «hi-ten» з наявністю на такому велосипеді 1-3 швидкості. Є також просунуті моделі з алюмінієвою, але вже за вищою ціною і з наявністю великої кількості швидкостей.

Конструкція рами круізера виконана таким чином, що з легкістю дозволяє забезпечити пряму і комфортну посадку. Аксесуари велосипедні також розраховані на максимально комфортні номери. З них можна виділити наступне:

широке і пряме кермо;
шкіряне широке сідло;
багажник, корзинка;
повноформатні широкі крила;
кожух на ланцюг;
підніжка.
Жіночі та чоловічі круїзери відповідно мають різну конструкцію і дизайн. Жіночі велосипеди, як правило, мають в конструкції рами занижену верхню трубу, яка паралельна нижньої.
Зображення
Окремо хотілося б сказати про геометрію рами. Цікаво, що на круізерах педалі знаходяться під сидінням на невеликій відстані. Наприклад, в гірських велосипедах розташування формує певну посадку - корпус піддається трохи вперед, щоб зменшити опір вітру, спина при цьому теж подається вперед. Таким чином, при наїзді на перешкоди відбувається природна амортизація корпусом - ви нахиляєтеся і випрямляєтеся.

На круізерах педалі, як правило, висунуті вперед, а кут між колесом, сидінням і системою гостріший, а значить корпус подається назад. При цьому у вас буде відчуття комфортної посадки, при якій голова не нахиляється, а дивиться прямо перед собою. У цієї системи є вагомий плюс, за який новачки і дівчата вибирають собі такі велосипеди - мають можливість поставити ногу на землю під час зупинки не піднімаючись з сідла.

Зазвичай, заради цього новачки опускають сідло, що в свою чергу збільшує навантаження на суглоби. За аналогією це, як ходьба гуськом - ноги не розгинаються повністю і не відпочивають, суглоби весь час знаходяться в напрузі. Гострий кут же вирішує цю проблему.
Зображення
Красиві великі рулі передбачені конструкторами, як компенсація за більш пряму посадку. Випростуючись ви віддаляєтеся від керма, тому довжина ручок очевидна. Управління спершу трохи бентежить, але поступово можна звикнути. Чи не звично тому, що точка осі обертання керма видалена і руки трохи зігнуті в порівнянні з гірськими велосипедами, приблизно як на мотоциклі. Чим ручки довше, тим більше незвична посадка, але круїзери досить гнучкі по геометрії із варіантів виконання. Вони великі і не розраховані на стрибки або катання по сходах, як хардтейли.

Тому міцність рами, стійкість до ударів не так важлива, хоча це і не дрібниця, адже круїзери великі. Але саме тому ми отримуємо таку нечувану різноманітність геометрії, ігру уяви, в якій дизайнери можуть себе не обмежувати. При розробці дизайну хардтейлів таких хвилювань не допускається. Відхід від класичного трикутника повинен бути обгрунтований і давати певні переваги.

Вага круізерів, це не той параметр, на який потрібно звертати увагу. Вони великі і, отже, важкі. Так що навіть не мрійте з легкістю занурити їх в багажник. Хоча вони і не сильно перевищують розмір хардтейлов, а іноді навіть однакові, все-таки велике кермо і велика рама свою справу роблять.
Автор статті https://velo.katalog-lviv.org.ua
Відповісти

Повернутись до “Велосипеди”