Як вибрати бюджетний велосипед?

Обговорюємо нові та бу велосипеди. Ремоно та обслуговування.
Відповісти
Аватар користувача
admin
Адміністратор сайту
Повідомлень: 1029
З нами з: 07 квітня 2022 11:30
Звідки: Львів

Як вибрати бюджетний велосипед?

Повідомлення admin »

Катання на велосипеді - одне з найулюбленіших розваг у дорослих і дітей. Для декого це спорт і адреналін, для інших прогулянка по парку, засіб пересування від електрички до дачної ділянки або від будинку до роботи. Але у всіх на покупку велосипеда може бути виділена певна сума, в рамки якої необхідно вкластися.

Якщо мова йде про спорт, то спеціалізовані моделі велосипедів ніколи не ставилися до бюджетного сегменту, тому мова піде зовсім не про них.

Як же вибрати недорогий велосипед, щоб просто покататися?
Ці велосипеди, які продаються в гіпермаркетах, за рідкісним винятком, є виробами невідомих підприємств з Азії. Виставлені вони «для асортименту», моделі обрані заради мінімальної ціни з самого-самого бюджетного сегмента. Відповідно, якість знаходиться нижче плінтуса, а збірка з коробки зазвичай проводиться не фахівцями. Брати такий багатоскоростной «ашанбайк» вартістю в 7-8 тисяч грн (ціни вказані на 2020 рік) категорично не варто. Ці «велосипеди» нерідко розвалюються за півсезону, частина комплектуючих ні з чим несумісна (запчастини просто не купити), а підсумкова вартість ремонту, може виявитися з ціною нового.

Краще йдуть справи зі звичайними спортивними магазинами. Як правило, якість велосипедів там вже нормальна, але вибір невеликий, а ціни, часто, не найпривабливіші. З огляду на, що покупка велосипеда трапляється не часто і надовго, а сума вже не копійчана, кращий вибір - це спеціалізовані велосипедні інтернет магазини.

На 2020 рік мінімальна вартість дорожнього велосипеда бу може перебувати в районі 2 - 5 тисяч грн. І якщо з одношвидкісними дорожніми велосипедами все більш-менш зрозуміло, вони не сильно відрізняються один від одного, спробуємо визначитися, як правильно вибрати багатошвидкісний велосипед для новачків і любителів, яким просто хочеться покататися в своє задоволення. Мається на увазі, що між гірським або дорожнім (гібридним, міським) типом ви вже визначилися.

Непоганий багатошвидкісний велосипед бу початкового рівня можна придбати, починаючи десь від 3 - 7 тисяч грн.. Звичайно, за таку суму можна купити лише відносно простий велосипед. Але якість деталей і збірка буде нормальною, а комплектація адекватною: хроммолібденова рама, тригерні манетки, подвійні обода і не велика вага. А за 10 тисяч грнивень можна отримати велосипед без застарілих технічних рішень: якщо буде потрібно апгрейд, його буде легко зробити в майбутньому.

Тепер наше завдання - вибрати з різноманіття, представленого на ринку. Велосипеди більшості відомих марок в цій ціновій категорії приблизно рівні за якістю і обладнання: у одних велосипедів трохи кращі перемикаі, але гірші колеса, а у інших за рахунок хороших коліс поставлена ​​дешевша каретка і т.д. Для того щоб виділитися серед інших, виробник змушений на чомусь економити. Це означає, що знайти золоту середину і вибрати найякісніший велосипед серед бюджетних, дуже важко. Саме тому, вибираючи в інтернеті, орієнтуйтеся на свої відчуття. Якщо вас приваблює зовнішній вигляд і зручність тієї чи іншої моделі, то сміливо купуйте її. Сумніваєтеся - запитайте поради у продавців, можливо, що ви не враховуєте якісь деталі.
Зображення
Є ще ряд моментів, які важливо не випустити з виду.
Варто звернути увагу, що є «дорогі» бренди (Cannondale, Kona, Specialized, Corratec, Scott, Merida). Велосипеди «дорогих» брендів в середньому коштують помітно дорожче, ніж аналогічні моделі «дешевих» брендів при тому ж самому рівні обладнання.

Баланс рівня компонентів: тобто, вони повинні знаходитися в одній ціновій категорії. Деякі виробники захоплюються тим, що ставлять найпомітніші комплектуючі рівнем багато вище інших - це чисто рекламний хід.

Трансмісія. Найкраще, якщо перемикачі та манетки будуть Shimano або SRAM. Навіть найпростіші моделі цих виробників будуть працювати досить чітко. Зірки і ланцюги цілком припустимі й від виробників другого ешелону: Sunrace, Suntour, KMC.
Вкрай бажано, щоб велосипед був обладнаний касетою задніх зірок, а не тріщоткою. Така конструкція більш прогресивна, надійна, ремонто- і апгредо-придатна. Якщо ззаду на колесі 6 зірок - це точно тріщотка, якщо 7 - 50/50, якщо 8 і більше - касета. Відмітна ознака: якщо мала зірка 11-12 зубів - це точно касета, якщо 14 - майже напевно тріщотка.

Гальма. Якщо бюджетний байк укомплектований ободними гальмами типу V-брейк - це скоріше плюс, адже різниця з дисковими становить як мінімум пару тисяч грн. V-brake прості в експлуатації, все можна легко відрегулювати самостійно. Але V-brake вже потихеньку виходять з ужитку.
У бюджетного велосипеда з дисковими гальмами є недоліки: чіткість і потужність роботи буде далека від дискових гальм навіть середнього цінового сегмента, вони будуть вимагати періодичного підлаштування. Краще, якщо на велосипеді стоятимуть дискові гальма Shimano або, хоча б, Tektro або Promax.

Амортизатори. На дешевому велосипеді зазвичай встановлюється амортизаційна вилка. Якщо ви вважаєте, що вона вам ні до чого (ви їздите майже виключно по асфальту, наприклад), то оптимальніше знайти модель без неї: байк з жорсткою вилкою буде дешевше і значно легше. Але таких моделей зараз вкрай мало. Якщо байк укомплектований різьбовою вилкою з рульовою трубою 1 ", то про апгреде в майбутньому можете забути. Вкрай бажано наявність вилки з рульовою 1-1 / 8" або 1.5 ".
Дешеві велосипеди із заднім амортизатором - це своєрідна річ. Справа в тому, що за рахунок заднього амортизатора і більш складної конструкції рами при тій же ціні, виробники сильно економлять на інших компонентах (перемикачі, колеса, втулки). Крім цього, дешеві двухподвеси важчі, ненадійні і на них важче розвинути велику швидкість.

Апгрейд. Буває, що ви знайшли собі підходящу модель, але, будь-які з компонентів вас не влаштовують: сідло здається незручним, або бентежать покришки. В цьому випадку ми радимо все-таки придбати вподобану модель, і просто замінити цю деталь: купити нову або відразу зробити апгрейд, замінивши деталь вашого велосипеда при покупці і доплативши різницю в ціні. Заміна великої кількості деталей відразу не доцільна - дешевше і простіше знайти іншу модель.
Сезон. Оскільки при покупці бюджетника на рахунку кожна тисяча, найкраще купувати бу модель в зимку - економія досягатиме 20 - 30% в порівнянні з літом. Зазвичай, найбільший вибір торішніх моделей восени, а до травня практично нічого не залишається. Так що, є сенс, заздалегідь підготується до літнього сезону. Як правило, недорогі велосипеди розходяться швидше за все.
Висновок
Визначтеся з призначенням велосипеда: асфальт / грунт, кількість передач, ростовка;
Купуйте велосипеди бу хороших брендів: Cannondale, Kona, Specialized, Corratec, Scott, Merida та інші Європейські бренди;
Зверніть увагу на моделі минулого року, можливо на них є знижка;
Не приділяйте багато уваги окремим компоненту, їх завжди можна замінити;
Орієнтуйтеся на свої враження, не заглиблюйтеся в технічні подробиці: істотних відмінностей при рівній ціні в бюджетному сегменті не буде.
Автор https://velo.katalog-lviv.org.ua


Відповісти

Повернутись до “Велосипеди”