Звичайно, багато катаються на велосипедах і взимку. Але доведеться погодитися з тим, що зимове катання - доля екстремалів, тому більшість байкерів воліють сезон весна-літо-осінь. І ось, сезон нарешті прийшов! Пора діставати своїх залізних друзів, реанімувати після зимової сплячки, готувати до нового сезону!
Перше, що потрібно зробити, це звичайно дістати велосипед з запилених антресолей, або завалений всякими речами на балконі). Після цього потрібно протерти раму, обода вологою ганчіркою, потім сухою. Простіше кажучи помити))

Потім потрібно протерти ланцюг сухою ганчіркою, або тряпкою з бензином (будьте обережні з бензином!). Після того як ланцюг буде сухий, без старого масла і без піску, потрібно змастити ланцюг маслом (литолом, солідолом, тефлоновим мастилом).
Далі потрібно змастити всі троси рідким маслом (підійде те, що використовують для машин!).
Також треба змастити гальма і перемикачі, перед цим їх варто очистити від старого мастила і піску.
Ще можна змастити кермо. Та й взагалі все що крутиться. Перш за все, потрібно усвідомити одну просту річ: мастила ніколи не буває багато. Тобто якщо Ви занурте велосипед в бочку з маслом, то, в принципі, він від цього не зіпсується.
За зиму ви могли і підрости, тому перевірте висоту сидіння, чи підходить вона вам.
Візьміть гайкові ключі і шестигранники і підтягніть всі гайки, гвинтики, болтики.
Тепер потрібно оглянути велосипед і пошукати іржу (для цього краще перевернути велосипед, так як майже 100% іржа буде знизу), якщо знайдете, берете наждачний папір в руки і видаляєте наліт, після цього знежирюємо ацетоном, і підфарбувати фарбою, потім нанесіть тонкий шар лаку .
Не забудьте підкачати колеса до необхідного рівня.
Тепер можна починати кататися! І заодно перевірити, чи все працює і чи нічого не скрипить.