Варіанти підключення:
1) Підключити до штатного провода що йшов на електро муфту. Змінити температуру включення електромуфти в прошивці на вкл. 87 викл. 85 гр.
1а) Підключити так само як в пункті 1) але в прошивці поставити температура вкл. 10 гр. вик 100 гр. такий варіант більше підійде на зиму для скоршого прогрівання газового редуктора.
2) Поставити датчик темп. в радіатор і зробити як у ваз 2108, таврія. Тобто коли температура піднімиться до 87 гр. влючиться електро помпа і почне ганяти тосол по системі поки температура не впаде. Плюс такого варіанта є те, що коли ти вимкнеш запалювання помпа буде дальше ганяти тосол поки температура не впаде. Такий варіант ще добрий тим, що коли ти піся нагрузки двигуна в жару заглушиш і помпа буде охолоджувати двигун. Меньше пробитих прокладок ГБЦ.



