ДПДЗ датчик положення дросельної заслонки змз 405, 406, 409 Волга Газель УАЗ
ДПДЗ датчик положення дросельної заслонки змз 405, 406, 409 Волга Газель УАЗ
Зависають обороти
Великі обороти при прогріві 2000 об. а має бути 1500 об.
Несправність датчика дпдз змз 406
АЦП дпдз
ацп не робочого дпдз 0,392 в
ацп робочого дпдз 0,510 в.
Назва та каталожний номер робочого датчика
НРК1-8
АДШК434330.004ТУ
Фото
Назва та каталожний номер не робочого датчика
PEKAR
406-1130000
Великі обороти при прогріві 2000 об. а має бути 1500 об.
Несправність датчика дпдз змз 406
АЦП дпдз
ацп не робочого дпдз 0,392 в
ацп робочого дпдз 0,510 в.
Назва та каталожний номер робочого датчика
НРК1-8
АДШК434330.004ТУ
Фото
Назва та каталожний номер не робочого датчика
PEKAR
406-1130000
Re: ДПДЗ датчик положення дросельної заслонки змз 405, 406, 409 Волга Газель УАЗ
Саме неприэмне коли виходить з ладу ДПДЗ - розход збільшуєтся в рази.. Таке відчутя що в аварійному режимі автомобіль перетворюєтся на винищувач палива. І чек незавжди загораєтся бо ацп не виходить за рамки.. Блокуваня подачі палива, напряму залежить від сигналу дпдз. Датчик влаштований так, що коли виходить з ладу - то сигнал збільшуєтся і єбу думає що дросель відкритий і дає команду форсункам збільшити дозу палива... А якби при виході з ладу цього датчика сигнал зменшувався то небуло б таких проблем.. Думаю це зроблено спеціально... Для людей!!!
В нормальних авто, в датчику передбачений концевик нуля дроселя... А тут в прошивці передбачили - адаптацію нуля дроселя... Адаптація нормально непрацює.
В нормальних авто, в датчику передбачений концевик нуля дроселя... А тут в прошивці передбачили - адаптацію нуля дроселя... Адаптація нормально непрацює.
Re: ДПДЗ датчик положення дросельної заслонки змз 405, 406, 409 Волга Газель УАЗ
Я недавно мав на діагностиці Газель з хворобою "Сама газує"
Показники дпдз 0,300 в.
Висверлив металеві втулки 2 шт. з корпуса датчика там де він кріпиться двома болтами.
Поставив на місце почав крутити і виставив 0,580 в. потім болти затягну і все машина перестала газувати.
Показники дпдз 0,300 в.
Висверлив металеві втулки 2 шт. з корпуса датчика там де він кріпиться двома болтами.
Поставив на місце почав крутити і виставив 0,580 в. потім болти затягну і все машина перестала газувати.
Re: ДПДЗ датчик положення дросельної заслонки змз 405, 406, 409 Волга Газель УАЗ
сьогодні була 31105 406.. ителма...
небуло хх.. постійно глохла, запускалась не з першого разу... і діагности не допомогли.
діагностика помилок невидавала ! але досвід роботи з такими авто це головне !
першим ділом підєднав ноут... і глянув на всі параметри.. ДПДЗ в нормі!.. йдем далі при ввімкненні запаленні положеня РДВ-150 і падає до 90.. ну все в нормі.. запуск і РДВ падає до 50 при цьому авто незавелось... мені все стало ясно, але для тесту робим повторний пуск, легенько натиснувши педаль акселератора.. двигун одразу запустився але неміг працювати на хх, при цьому показник рдв збільшувався від 50 до 90+! тут моя теорія підтвердилась. діагноз: повітряна недостатність, через дросельну заслонку не йшло повітря...
через вироботку дроселя зазор зник... в ідеалі замінити дросельний вузол, але обійшлись регулюванням зазору.
після регулювання зазору дроселя. на хх положеня рдв стало 45 ! запуск ідеальний (трішки газнула і скинула на 840об)
небуло хх.. постійно глохла, запускалась не з першого разу... і діагности не допомогли.
діагностика помилок невидавала ! але досвід роботи з такими авто це головне !
першим ділом підєднав ноут... і глянув на всі параметри.. ДПДЗ в нормі!.. йдем далі при ввімкненні запаленні положеня РДВ-150 і падає до 90.. ну все в нормі.. запуск і РДВ падає до 50 при цьому авто незавелось... мені все стало ясно, але для тесту робим повторний пуск, легенько натиснувши педаль акселератора.. двигун одразу запустився але неміг працювати на хх, при цьому показник рдв збільшувався від 50 до 90+! тут моя теорія підтвердилась. діагноз: повітряна недостатність, через дросельну заслонку не йшло повітря...
через вироботку дроселя зазор зник... в ідеалі замінити дросельний вузол, але обійшлись регулюванням зазору.
після регулювання зазору дроселя. на хх положеня рдв стало 45 ! запуск ідеальний (трішки газнула і скинула на 840об)
Re: ДПДЗ датчик положення дросельної заслонки змз 405, 406, 409 Волга Газель УАЗ
Який має бути зазор в дросільній заслонці? Тобто від пятака до корпуса?Колінвал писав: ↑25 квітня 2023 20:07 діагноз: повітряна недостатність, через дросельну заслонку не йшло повітря...
через вироботку дроселя зазор зник... в ідеалі замінити дросельний вузол, але обійшлись регулюванням зазору.
після регулювання зазору дроселя. на хх положеня рдв стало 45 ! запуск ідеальний (трішки газнула і скинула на 840об)
Re: ДПДЗ датчик положення дросельної заслонки змз 405, 406, 409 Волга Газель УАЗ
я по сканеру регулюю... відкриваю заслонку, поки РХХ в норму не прийде... в різних прошивках різне положеня ррх вважаєтся норм !
Re: ДПДЗ датчик положення дросельної заслонки змз 405, 406, 409 Волга Газель УАЗ
Соболь мікас 7.1 двигун змз 405Колінвал писав: ↑25 квітня 2023 20:07 сьогодні була 31105 406.. ителма...
небуло хх.. постійно глохла, запускалась не з першого разу... і діагности не допомогли.
діагностика помилок невидавала ! але досвід роботи з такими авто це головне !
першим ділом підєднав ноут... і глянув на всі параметри.. ДПДЗ в нормі!.. йдем далі при ввімкненні запаленні положеня РДВ-150 і падає до 90.. ну все в нормі.. запуск і РДВ падає до 50 при цьому авто незавелось... мені все стало ясно, але для тесту робим повторний пуск, легенько натиснувши педаль акселератора.. двигун одразу запустився але неміг працювати на хх, при цьому показник рдв збільшувався від 50 до 90+! тут моя теорія підтвердилась. діагноз: повітряна недостатність, через дросельну заслонку не йшло повітря...
через вироботку дроселя зазор зник... в ідеалі замінити дросельний вузол, але обійшлись регулюванням зазору.
після регулювання зазору дроселя. на хх положеня рдв стало 45 ! запуск ідеальний (трішки газнула і скинула на 840об)
Проблема високі хх обороти 1200 об. тримає
Замінив дпдз виставив ацп на рівні 0,510 в. не помогло
Показники рвд 99 зменшую до 45 хх стає стабільний, прочитав твій попередній пост і задумався що це напевно також повітряне голодування потрібно попробувати підкрутити дросільну заслонку.
Re: ДПДЗ датчик положення дросельної заслонки змз 405, 406, 409 Волга Газель УАЗ
РДВ ... там три винтики.. спробуй їх відпустити... і за пласмас розєма повернути.
Re: ДПДЗ датчик положення дросельної заслонки змз 405, 406, 409 Волга Газель УАЗ
Добрий вечір! Стосовно датчіка ДПДЗ то підручник піше такі данні- що працездатність датчіка визначаєть заміром спротива між виводамі 1 та 2 воно повинно бути 2кОм, а між виводами 2 та 3 в одном положені 700-1380 ,а в крайнем 2600 Ом!
Маю три таких датчіка( один з них рідний орігінал)- зробивши заміри по підручнику то вони всеі відрізняюсться від тих шо написані вишче!
1(підробра під орігінал)-супротив між 1та 2- 1.96кОм, а між 2та3 980 Ом на початку а в кінці 2100 Ом.
2(рідний орігінал НРК1-8) супротив між 1та2 2.42кОм ,а між 2та3 910 Ом а в кінці 2860 Ом.
3 ( ООО Омега г.Самара) супротив між 1та2 1.83кОм, а між 2та3 580 Ом , а в кінці 2190 Ом!
Саме цікаве що вони на рух осі дросіля праціють і двигун з легкістью набіра оберти!
Маю три таких датчіка( один з них рідний орігінал)- зробивши заміри по підручнику то вони всеі відрізняюсться від тих шо написані вишче!
1(підробра під орігінал)-супротив між 1та 2- 1.96кОм, а між 2та3 980 Ом на початку а в кінці 2100 Ом.
2(рідний орігінал НРК1-8) супротив між 1та2 2.42кОм ,а між 2та3 910 Ом а в кінці 2860 Ом.
3 ( ООО Омега г.Самара) супротив між 1та2 1.83кОм, а між 2та3 580 Ом , а в кінці 2190 Ом!
Саме цікаве що вони на рух осі дросіля праціють і двигун з легкістью набіра оберти!
Re: ДПДЗ датчик положення дросельної заслонки змз 405, 406, 409 Волга Газель УАЗ
Підключи пк до машини і глянь на ацп датчика. Ацп має бути 0,500 вольт
0.300 вольт обороти будуть гуляти
0.300 вольт обороти будуть гуляти