И такий теж є! З цім датчіком двигун зоводиться але робить не довго(десь до 20сек) потім глохне! І так постійно!
Але на ньому други цифри написані! Такий конкретно 421.3838 ще не попадався!
И такий теж є! З цім датчіком двигун зоводиться але робить не довго(десь до 20сек) потім глохне! І так постійно!
И такий теж є! З цім датчіком двигун зоводиться але робить не довго(десь до 20сек) потім глохне! І так постійно!
Одну машину налаштовував то з такими параметрами двигун добре працює.Енвер писав: ↑15 березня 2024 20:22 Дав мені сусід свій ДМРВ(транзісторний) на пробу і для експеріментів! АЦП 0.75волт!
Постав на машину вана завелась помилкі усі пропали і саме цікаве РДВ став адекватно працувати! Почав я коригувати СО на прогрітому двигуні! Ригуліруя ХХ шоб не блимало або не свитило збагаченя це показники від -0.145 до - 0.25 але оберти дуже малі хоче заглохнути і сильно трясе двигуном! А щоби ХХ були притомні то це .025, но сітиться збагатшення!
Далі на обертах- показники від 0.098 і нищще то оберти не набирає! Став додовати і зупинився на 0.25! Двигун підхватує і набірає митьтево!
З такими показниками СО(0.25/0.25) Гбо4 теж працює чідово! Результат досягнут!
Вітаю проблема з дмрв вирішена хоча пройшло багато часу поки ти виправив проблему .Енвер писав: ↑18 березня 2024 10:55 Зроблю таким чіном- спочатку подивлюся як машина їздить на газу якщо невлаштує то поїду до газовика на калібровку ГБО! На данний час зауваження до ГБО тільки одне- після переходу на газ довго думає і повільно включає газові форсунки! Но коли перейде на газ то набор оборотів при різкому відкриванні дроселя однаковий що на газу що на бензе!Но це коли машина стоїть , а як буде в русі- побачім!