Дякую що завітали на лекцію - АЦП ДМРВ (20.38855-10)
як бачите дітки, (на скріншоті нижче) маєм тарування показників ДМРВ, там видно всякі циферки, цифирки в стрічці "аргумент" і означають сигна АЦП у вольтах ..
ну а циферки в стрічці "значение" це маса повітря в кілограмах...
з цих значень видно, що все що нижче - 0.625v має значеня 0 кг..
а ще ми розумієм що двигун (405) на хх споживає неменше 1л палива за годину, значить при співвідношені пальної суміші 1 : 14.7 показник розходу пального повинен бути 14.7 кг.. то АЦП ДМРВ = не менше 1.641в.
робим висновок: ацп дмрв увімкненого запалення непрацюючого двигуна немає значення в плані визначення його дієздатності як вимірювального пристрою.. але якщо показники ацп мають показання менші ніж прописані в прошивці ( для аварійного режиму (наприклад менше0.4 і більше 4.8) то ЕБУ сам визначить що дмрв несправний.
що до правельності показів і швидкості реакції - дмрв має інертність і завжди буде з запізненням видавати ацп. (наприклад тримаєм дросель на рівні 3000об\хв, різко закриваєм дросель, то поток повітря в двигун припинется майже так само різко як закрився дросель... але ацп змінется з запізненням.
